Mika Nyyssölä

– giant killer –

Apr-4-2018

JYMYUUTINEN! – GIANT KILLERIN TREENIATLAS JULKAISTAAN ELOKUUSSA!

Moikka!

Vihdoin saan julkistaa tämän hienon uutisen, jota ollaan jouduttu pitämään jo monta kuukautta salassa. Nimittäin uusi kirja on tekeillä kaikille teille kuntosali-intoilijoille. Edellisessä kirjassani raapaistiin jo tuota treenipuolta tiiviin treenioppaan turvin.  Nyt on kuitenkin tekeillä kattava ja monipuolinen Treeniatlas, joka tuo yksissä kansissa jokaiselle tiedonjanoiselle informaatiota helposti pureskeltavassa muodossa.

Mitä Treeniatlas sisältää?

Kirjassa on reilusti yli toista sataa erilaista liikettä tekniikkaohjeineen ja kuvineen. Treeniatlakseen olen laatinut lukuisia eritasoisia treeniohjelmia alkaen aivan pienijakoisimmista ohjelmista päätyen kattaviin suurijakoisiin treeniohjelmiin. Mukana on myös priorisointeja, maksimipenkin kehittämistä, voimapainotuksia ja puhtaasti lihasmassan kasvatukseen suunnattuja volyymijaksoja sekä muita erikoisohjeita. Tämä kirja on suunnattu aivan kaikille!!

Voit napata itsellesi minkä tahansa valmiin ohjelman ja käyttää sitä puhtaasti sellaisenaan. Tai voit käyttää valtavaa liikepankkia hyväksesi ja modifioida itsellesi sopivia treeniohjelmia hyödyntäen jo valmiiksi suunniteltuja ohjelmarunkoja.

Miksi treeniatlas?

Moni piti todella paljon ensimmäisestä kirjastani, joka julkaistiin viime vuonna maaliskuussa. Kirja kertoi tarinani ja siinä raapaistiin vähän jokaiselta osa-alueelta pintaa. Mukana oli ravitsemuksesta, lisäravinteista ja muusta treenifilosofiasta asiaa. Treeniopas oli myös oivaltava muokkailtavine esimerkkeineen. Moni teistä kuitenkin kaipasi vielä lisää ja sain paljon palautetta siitä, että haluttiin vielä kattavampaa opastusta sekä ohjelmia treeneihin. Koska tämänlaiselle treeniatlakselle tuntui olevan kysyntää, kirjan kirjoittaminen nousi lopulta aiheelliseksi.

Tämän treeniatlaksen perimmäisenä ajatuksena minulla on tarkoitus avata koko salitreenaamisen monipuolisuus jokaisen teidän saataville. Internet on täynnä tietoa, niin oikeaa kuin väärääkin. Kuntosalitreenaamisen saloihin perehtymättömän ihmisen on kuitenkin varsin haasteellista poimia tietomäärän seasta sitä olennaista infrórmaatiota. Itse koen, että yksiin kansiin tiivistetty tieto ja taito, jota olen vuosien varrella haalinut käytännön kokemuksien kautta, on helppo ja hauska tapa löytää ja oppia ymmärtämään mitä salilla kannattaa käytännössä tehdä.

Kuntosaleille tulee jatkuvalla syötöllä uusia harrastajia, joista lähes jokainen kamppailee samojen ongelmien parissa. Minkälaisella ohjelmalla olisi fiksua aloittaa, miten tehdä oikeaoppisesti liikkeitä? Treenatako pelkästään voimaa, vai yhdistääkö harjoituksiin heti bodaustyyppisen treenaamisen? Millä treenijaolla on hyvä aloittaa, jne. Visuaalinen treeniatlas antaa selkeät neuvot ja ohjeet niin aloittelijoille, kuin myös pitkälle edistyneille miten toimia ja edetä harrastuksen parissa.

Personal Trainerit ovat usein hintavia ja treeniohjelmat voivat maksaa maltaita, se on valitettava fakta. Täytyy tosin muistaa, että yksilöityjä ohjelmia ja salilla tehtyä ohjaamista ei mikään kirja voi korvata, mutta tässä atlaksessa on paljon työkaluja, tietoa ja ohjeita auttaa sekä opastaa niitä, joilla ei ole varaa muuhun.

Mika Nyyssölä – Giant Killerin treeniatlas on nyt ennakkotilattavissa signeerauksella Kirjakauppa.comissa!

Kuten edellisen kirjan kohdalla, tämäkin teos on ennakkotilattavissa signeerauksella. Tätä et halua missata, sillä kirja tulee istumaan upeasti ensimmäisen kirjani rinnalle kirjahyllyyn. Kukapa tällöin ei haluaisi tätä opusta ilman nimmaria? Eli pistä treeniatlas ennakkotilaukseen ja saa uunituore kirja heti postissa itsellesi, kun kirja julkaistaan elokuun aikana.

Klikkaa kuvaa alla ja käy ennakkotilaamassa Giant Killerin treeniatlas!

Kirjan tekijätiimi on sama kuin edellisessä kirjassa. Kehonrakennuksen kummisetä, liikunta-alan tietokirjailija ja toimittaja Jouni Virtamo kirjoittaa minun kanssa kirjaa. Visualisti, taitelija Jouni Lehtonen tekee taikojaan valokuvauksen ja taiton parissa ja kuuluu olennaisena osana kirjan työtiimiin. Tarkoituksena on jälleen tehdä todella visuaalinen ja innoittava kirja, jonka pariin haluaa palata takaisin. Tietokirjan ei tarvitse olla puisevaa ja tylsää luettavaa. Treeniatlas ei tule olemaan tylsä, sen lupaan!

Pääyhteistyökumppaneina ovat jälleen Fitnesstukku.fi sekä Disturb.fi, kuten edellisessäkin kirjassa.

Tästä se lähtee ystävät rakkaat! Tehdään jälleen historiaa ja lyödään uudet luvut ennakkotilausten osalta. Viime vuonna 1200 kappaletta myytiin ennakkoon. Laitetaan tänä vuonna paremmaksi. Kuka haluaa nimmarilla tämän kirjan? 😀

Posted under Uncategorized
  1. Petku Said,

    Morjensta Mika!
    Pystyykö uutta kirjaa ennakkotilaamaan ulkomaille?

  2. Mika Said,

    Petku: En osaa sanoa. Laita sähköpostia kirjakauppa.comin asiakaspalveluun ja kysäise asiaa heiltä suoraan.

  3. Janne Palin Said,

    Olipa tervetullut ylläri tämä! Jo eka kirja oli huippu ja tämä ilmeisesti iskee vielä sen tärkeimmän ytimeen, niin menee ehdottomasti hankintalistalle.

  4. Monkey Said,

    Melko sexy parta,
    Nohomo

  5. Risto Said,

    Moi Mika!
    Voitko antaa neuvoja, miten DOMSseja pystyisi lieventämään? Tottakai, ne ovat tietynlainen mittari siitä, että treeni on osunut jne. ja saattavat jopa tuntua sairaalla tavalla hyvältä. MUTTA silloin kun ne kerta toisensa jälkeen tulevat liian koviksi, erityisesti jalkatreenien jälkeen; käveleminen, istuminen tuottavat tuskaa ja palautuminen kestää jopa viikon. Sen virheen olen myös tehnyt, että olen liian aikaisin kurittanut vielä kipeitä (ja nimenomaan liiankipeitä) lihaksia ja siitä sai kärsiä kuukauden..
    Kevyt venyttely, ”palauttava” liikunta yms. eivät tunnu niihin auttavan mitenkään.
    Kyse ei ole siitä, etteikö ns. kehitystä lihasten, voimien ja kestävyyden kannalta tulisi. DOMSsit tulevat vieläkin yhtä koviksi, mitä saliharjoittelun alkuaikoina (v.2010) ja haittaavat elämää.
    Kiitos jo etukäteen!

  6. Mika Said,

    Risto: Eipä noihin DOMSseihin, kuten olet huomannutkin, ole oikein mitään keinoa, nopeuttaa palautumista tai lievittää kipua. Tietysti särkylääkkeillä on mahdollista vähentää kipuilua, mutta monesti sanotaan, ettei särkylääkkeitä ole hirveän fiksua rouhia jatkuvalla syötöllä.

Add A Comment